Suffering doesn't necessarily improve you but it does give you something to blog about.

sobota 1. júna 2013

Tak, deťúrence, odchádzam...

Prvý článok som na tomto blogu napísala v lete roku 2009. Samozrejme, vtedy sa blog volal inak a ten článok už je tiež zdraftovaný, pretože som sa nedokázala pozerať na moju kostrbatú štylistiku. Volal sa Into the Unknow a pojednával o vražednom chrobákovi, ktorý sa mi prechádzal po izbe (článok končil zvolaním "Kristepane to lieta!"). Fičala som vtedy na Szapkovskom Zaklínačovi, odtiaľ mi zostalo samozvané meno Triss, podľa červenovlasej čarodejnice Triss Ranuncul, a doteraz sa pod ním prihlasujem na všetkých fórach.
Fičala som na metale, preto názov Into the Unknow podľa pesničky od Avantasie.
Pozerala som Veronicu Mars, pracovala v archíve a všeobecne bola o 4 roky mladšia :)

Nastal čas na zmenu. Nebudem tvrdiť, že ma vo veľkej miere neinšpirovala Chantal Prym, ktorá krásne zhrnula odchody na iný blog (môžete si prečítať tu). Nebudem ich preto spisovať aj ja, viacmenej súhlasím so všetkými :). 

Samozrejme neprestávam písať, po toľkých rokoch blogovania by mi bolo smutno. Len budem písať inde, pod iným názvom, s iným dizajnom a inak.

Dúfam, že ma budete čítať aj naďalej, rada píšem pre publikum - inak by som si vlastne mohla písať denník a to mi veru nikdy nešlo. 

Z pochopiteľných dôvodov sem novú adresu neuvediem, ale rada ju poskytnem každému, kto sa mi ozve na mail shakespearovaspolocnost@gmail.com.

Zatiaľ pá a vidíme sa - veď vy viete kde ;)

1 komentár:

  1. Píš, píš, píííš, píííš píííš! Ako pipíška! :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Komentujte, mám to rada.